Het meer is een recreatiegebied met honderden extra parkeerplaatsen. Extreem druk in de zomer en erg luid tot laat in de nacht (muziek, gebrul, vertrekkende auto's). Sanitaire voorzieningen oud en ondermaats. Standplaatsen oke. 350 SEK voor 2 P inclusief stroom en douche te duur.

Jarvid

zeer goede plek, zijn hier midzomer, we vonden het erg leuk, schone maar eenvoudige douches, je kunt kano's huren, veel lokale bewoners, wat we leuk vinden omdat we in Zweden zijn Groundsman spreekt Duits

• augustus 2021

• augustus 2021