• augustus 2021

Deze Cp is afgeschaft, alleen nog parking voor auto’s. Dus geen sterren meer.

• juli 2021

Aanvullend aan eerdere reviews. Bewoners van flat naast parkeerplaats hadden bij parkeerwachters geklaagd dat er campers stonden groter dan de parkeervakken. We werden vervolgens weggestuurd omdat we te groot zijn voor de vakken. Moesten binnen 10 minuten weg zijn.

• juni 2021

Goede parkeerplaats om te staan en te overnachten. Geen mondkapjes plicht in Zweden. Naast de citadel zijn ook vrije parkeerplaatsen te vinden op 55.872159 12.819592 aan de Selma Lagerlofs väg.

• augustus 2021

Deze Cp is afgeschaft, alleen nog parking voor auto’s. Dus geen sterren meer.

• juli 2021

• juni 2021