parkeerplaats aan de rand van het bos. Geen voorzieningen behalve een droog toilet. Fijn voor een overnachting om door het bos te wandelen.

• augustus 2019

De heide stond mooi in bloei en maakte nog iets goed. De weg is ook in de nacht duidelijk hoorbaar. Goede wandelmogelijkheden. Toilet aanwezig.

• juli 2019

Wanderparkplatz op druk bezochte weg. Het toilet is een redelijk schone Plumsklo en het was toen wij er waren 7 kampeerders meer dicht op het plein. Conclusie: oké voor de passage.

• augustus 2019

• juli 2019