perfecte camping, ruime plaatsen, prima sanitair, leuke ligging aan meertje. Je huurt het washok voor 2 uur en dan heb je de beschikking over 3 wasmachines en 2 drogers. Zo luxe hadden we het nog nergens.

• augustus 2019

Leuke camping aan het water. Erg Leuke wandel en fietsroutes via de app van Katrineholm. Supermarkt op 2,5 km. Ruime douche en netjes.

• juli 2019

Camping met quickstop plaatsen. Wij hebben op de camping gestaan omdat we 2 nachten bleven. Camping zit aan een zwemmeer met goede sanitaire voorzieningen

• augustus 2019

• juli 2019