Goed veld. Er is echter geen bodeminlaat voor verwijdering. Kost nu 175sek zonder stroom.

joga54

nette CP met goede douche en toilet. Restaurant in de haven is prima. Je kijkt aan een zijde uit op de industrie haven waar druk gewerkt wordt. In de omgeving kun je mooi wandelen

• juli 2021

Grote plaats aan het water. Bij aankomst om 16 uur stond het rondom helemaal vol campers. We hadden op de 'tweede rij' kunnen gaan staan maar de harde wind en het lawaai van de naastgelegen bedrijven maakten dat we verhuisd zijn naar de parking aan het meer 500m verder. Veel rustiger...

• juli 2021

Femöre Gästhamn