Zeer grote camping direct aan de Oostzee gelegen. Het water is erg ondiep, dus je kunt er niet zwemmen. er is een aanlegsteiger en een hondenstrand. De wasplaats is zeer schoon en mag alleen zonder schoenen worden betreden. Er zijn geen extra kosten voor de douches.

• augustus 2021

Camping met eigen strandje. Voor een nachtje vonden wij het prima. Rond de camping kun je wel leuk wandelen.

• augustus 2021

Mooie locatie, vriendelijk ontvangst. Super schoon sanitair. Wij betaalden €35,- met stroom. Mooie omgeving.

Strandstuvikens Camping