Femöre Gästhamn

Oxelösund, Södermanlands län, Zweden

Femöre Gästhamn

toilet en douche in restaurant Sailor Kickis Krog & Catering - 10 stroomaansluitingen - centrum 3km

• Fiskehamnsvägen 12

613 35, Oxelösund, Zweden
  • SEK 150,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• juli 2021

Grote plaats aan het water. Bij aankomst om 16 uur stond het rondom helemaal vol campers. We hadden op de 'tweede rij' kunnen gaan staan maar de harde wind en het lawaai van de naastgelegen bedrijven maakten dat we verhuisd zijn naar de parking aan het meer 500m verder. Veel rustiger...

• oktober 2019

Zeer mooie parkeerplaats. 10 aangewezen plaatsen met elektriciteit. Douche en toilet erg schoon. Geweldig uitzicht. Het was erg stil. We betaalden 200 SEK.

• juni 2019

Wilma&Henk. Prima plekken met indrukwekkend uitzicht op het havengebeuren. Geen gebruik kunnen maken van toiletten en douches, want het restaurant was en bleef gesloten. De havenmeester was niet te traceren. Elecriciteit was wel aan te sluiten.

• juli 2021

• oktober 2019

• juni 2019

hreinerman

• SEK 150,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Jachthaven in de buurt