• augustus 2021

prima locatie, bij mooi weer gelegenheid tot zwemmen. ‘s avonds wordt er volop volleybal gespeeld en het grasveld is bezet door mensen die ff willen relaxen. ook een mooie wandelroute in de omgeving

geweldig plek.

• augustus 2021

Prima plek voor een nacht. Bij mooi weer lekker zwemmen. Toiletten waren gesloten toen wij er waren (2 aug 2021). Helaas hadden we de pech dat er in de avond wat auto’s met jongeren op en neer reden die samenschoolden.

geweldig plek.

Parking Mälarbadet