Na even zoeken deze plek gevonden, maar niet aan te raden voor grotere/zwaardere campers. pad is lastig begaanbaar door alle hoge wortels en boomstronken langs de weg. Er is ook geen plaats meer om te staan, enkel alleen op het pad zelf. Wij zijn doorgereden.

Linda&Alexander

deel van het bos is gekapt en het pad tot het meer ligt vol stronken, maar oh wat is deze plek mooi

• augustus 2021

100 meter door het bos rijden en dan kun je aan het meer staan. Prachtig plekje. Geen faciliteiten.

• augustus 2021

• 84