Ik heb een negatieve ervaring gehad op de camping. Ik betaalde een verkochte 400 kr voor de nacht in de veronderstelling dat ik van een rustige en mooie plek kon genieten. gewoon om te horen dat er een constructie gaande is. Om 400 kr te betalen. op een bouwplaats belanden is belachelijk.

KJanke

we staan voor de poort 22/6 nog 400kr vanaf morgen 700kr. terrassencamping met er kleine plaatsen. verder ziet het er prima uit. wij vinden dit heel veel geld.

• november 2022

Was oké. Voor een nacht buiten het seizoen was het prima. We mochten gratis gebruik maken van de sauna (in het douchehuis). Waren de enige kampeerders - de rest waren arbeiders in caravans die om 05:00 uur 's ochtends gingen werken. Eenvoudig inchecken

• november 2022

Nordic Camping Bredsand