• september 2021

• augustus 2021

Mooie CP plek voor 6 campers, bij de kerk en een kleine jachthaven. Stroom, chemisch toilet afvoer en schoon water aanwezig. Afrekenen bij het Visitor center om de hoek. Goed voor doorreis. Wel wat last van lawaai in de avond van rond rijdende auto’s met boomboxen.

• februari 2020

Mooie plaats, echter dat betalen is een drama, ik had geen stroom nodig dus heb het gegokt zonder te betalen te overnachten. Om te betalen heb je een app nodig die ik niet kon vinden en op de website werden gegevens gevraagd die ik niet had.

• september 2021

• augustus 2021