Wat een mooie en leuke, gastvrije camping, ook al zijn nu, half september een aantal faciliteiten niet beschikbaar. De ergste muggen plaag sinds 25 jaar maakt dat we na een nacht weer verder gaan! Maar als we ooit weer in deze omgeving zijn gaan we zeker terug. Een aanrader!

aslannala

prima camping op gras. ruime plaatsen. kan ook tent of huisje huren. aan een meertje/rivier om te vissen. kano huren kan. gratis douche, wifi. incl. stroom sek 325. Vriendelijk eigenaren. inderdaad wel veel muggen.

Alevi Camping