Camping 45

Torsby, Värmlands län, Zweden

een mooie, verzorgde plek met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. dicht bij het natuurreservaat en ideale locatie voor wandelingen vanaf het plein. hofviället als reservaat is zeker een bezoekje waard!

Pointli

Hallo Pointli, bedankt voor je bezoek en voor de mooie recensie. Voor je volgende bezoek hebben we nog een paar mooie wandelroutes 'in petto'. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Frank en Dorothea

M-Otten

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw review, M-Otten! We zijn blij dat je onze kleine familiecamping leuk vond en kijken ernaar uit om jou en je gezin weer als onze gasten te verwelkomen. Frank en Dorothee

Heerlijk verblijf van twee nachten gehad op deze zeer schone, goed onderhouden camping. We werden vriendelijk ontvangen door de behulpzame eigenaren, die ons ook nog aan een mooie wandeling in de omgeving hebben geholpen. Aanrader.

Vaoske

Hallo Vaoske, bedankt voor je review! Het was een genoegen u als onze gasten te hebben. Vriendelijke groeten, Frank

Camping 45