ideale plaats als je van natuur en rust houdt. de plaatsen zijn mooi gelegen en de wandelingen fantastisch. alleen op de wereld. wandelkaart te koop aan de receptie/infocenter. rekening houden met gravelwegen om ernaartoe te rijden. Maar goed te doen.

Columbus-24

Mooi opgezette plekken met alle ruimte. Afhankelijk van de plek waar je staat, is de afstand tot de douche die aan het begin van de camping is. Al snel loop je er 10 minuten voor. De prijs in CamperContact klopt niet. Wij betaalden voor 1 nacht met 2 personen en stroom 350 SEK.

• augustus 2021

Wat we fantastische camping! je staat middenin de natuur! heerlijke ruime plekken daardoor is de douche wel wat ver lopen maar een duik in het meer is ook erg verfrissend. De w.c is een hudo.

• augustus 2021

Glaskogens Camping