mooie ruime plaatsen waarvan 3 met stroom. Ik betaalde 180 SEK. sanitair super schoon en warme douche. Veel wandel en fiets mogelijkheden. Liljedal ligt in het natuurgebied Grums waar veel te zien is. Kom op tijd want de plek is populair.

Michielderuiter

Een geweldige plek. Van hier uit een mooie wandeling gemaakt. Douche-toilet en keuken aanwezig. Wij hebben het lekker rustig gehad met 4 campers.

Lisette1410

heel mooi klein veld. Echter geen grijs water legen of vers water bijvullen met een slang. Maar de prijs is goedkoop SEK 150 met elektriciteit.

Liljedals Gästhamn