Liljedals Gästhamn

Segmon, Värmlands län, Zweden

• juli 2024

mooi plekje, wel blokken nodig. men gaat uit van goed vertrouwen qua betaling. het Zweedse tikkie werkt niet voor buitenlanders. envelop of in het restaurant betalen. mooi voor als je op doorreis bent.

• juni 2024

mooie ruime plaatsen waarvan 3 met stroom. Ik betaalde 180 SEK. sanitair super schoon en warme douche. Veel wandel en fiets mogelijkheden. Liljedal ligt in het natuurgebied Grums waar veel te zien is. Kom op tijd want de plek is populair.

Michielderuiter

Een geweldige plek. Van hier uit een mooie wandeling gemaakt. Douche-toilet en keuken aanwezig. Wij hebben het lekker rustig gehad met 4 campers.

• juli 2024

• juni 2024