Fantastische ruime unieke locatie. Uitzicht over meer, strand, bos en zeer rustig. Schoon toilet aan strand en grote afvalbakken. Geen loosplekken. Water beschikbaar met gieter indien noodzakelijk.

Hierden65

13mei , prima plaats voor een overnachting, geen voorzieningen wel vuilbakken en toiletten maar die waren dan nog niet open.

• augustus 2021

Voor ons een top plek. Het was niet heel warm toen we er waren, dus geen badgasten. Als het zwemweer is, zal het ongetwijfeld drukker zijn. We staan hier met nog een andere camper. Behalve een prullenbak verder geen voorzieningen.

• augustus 2021

• Norra Stamsjövägen