Niets mis mee met deze plek voor een nachtje Wandelen rond het meertje Je kunt er zwemmen, beach volleybal, sporten, jeu de boules. En supermarkt 350 meter

Antoinette-en-Bart

Dit is inderdaad een fijne plek, maar wij hebben ons de hele tijd wel afgevraagd of dit een camperplek is. Er staat niets aangegeven en het is in een stadspark, daar zou ik zonder de app niet zijn gaan staan.

xandraH

Prima plek lekker stil,geen voorzieningen wel gril en picknick tafels,zwemvijver. supermarkt om de hoek,lekker gewandeld aanrader hoor.

• Finnforsvägen 47

936 32, Boliden, Zweden