• december 2023

wederom staan we hier.. prachtig koud sneeuw maar alles keurig aan geschhoven haardje aan straks vleesje op de grill.. helaas bewolkt. verleden jaar dec hier pracht noorderlicht mogen zien.. veel elanden en rendieren in de omgeving hier pracht plek!!

bartanita

Wat een fijne plek om te staan,vlakbij een meer! Niet heel ver van de weg,maar absoluut geen last van! Sek 150,incl water stroom en wifi! Wij waren hier 6-8-2023,en komen zeker nog eens terug! J en J.

J.A-63

Erg mooie en ruime plaats, water en stroom en wifi zit bij de prijs in. Je betaald nu 150 SEK, betaling in houten kist deponeren. Vlakbij een meer en wandelen kan ook in de omgeving. Vuurplaats met droog hout, en een schuilhut. Picknicktafels ook aanwezig.

• december 2023

• Östra GAFSELE 94