Uitstekende plek, online boeken werkte, is goed georganiseerd. Perfecte sneeuwruiming, schone nieuwe toiletten en douches, open met code, aangenaam verwarmde kamers. We verbleven drie nachten en zullen zeker terugkomen.

stecki

prachtig hier. hoort wel de snelweg maar stoort ons niet. alles is super netjes voor elkaar hier. kwamen hier laat aan maar 1 telefoontje en binnen 5 minuten geholpen. kost nu 350 sek. incl alles. stroom toiletten enz..

Nordmalings Camping Rödviken - Nordmalings Swecamp Rödviken