Mooie rustige plek aan een kleine boothaven, gratis gebruik van sanitair en sauna in het clubhuis inclusief 180 SEK. Contante betaling ook mogelijk SEK/€

Lhasaapso

7 augustus, heerlijke plek om een nacht te verblijven. in clubhuis alle faciliteiten. de plaats is in de eerste plaats een havenomgeving. zelfs een sauna beschikbaar! we hielden van het uitzicht op de haven en de botanische golf?

• september 2020

Prima plaats, maar nu inmiddels € 15,-. Valt nog mee misschien t.a.v. andere hoge tarieven! Jammer! We zijn maar doorgereden, dan maar langs de snelweg overnachten of toch nog een plekje achteraf zonder voorzieningen.

• september 2020

Kurjoviken, Ställplats