ziet er onverzorgd uit, touw voor ingang ondanks 24 uur open, kosten nu 280 sek, weinig voorzieningen i.p. v. de aangeven 50 sek in deze app, we zijn doorgereden

• december 2022

we staan hier op 22 dec 2022 staan er tegen over aangezien beneden aan het water te veel sneeuw ligt wel ziet alles er keurig verzorgd uit!! niks mis mee met deze plek in deze tijd van het jaar

• september 2019

de plaats werd gesloten op 6.9.19. Moet nu € 25 alles rommelig kosten en de oprit op slot. niet noodzakelijkerwijs aanbevolen

• december 2022

• september 2019