Wij zijn ook aan de overkant gaan staan. Stonden twee Zweedse caravans bij de picknick tafels. Heerlijke plek. Geluid van de weg valt mee en 's avonds is de weg gewoon erg stil.

• juli 2021

Wij stonden twee nachten aan de overkant aan de rivier. Je hebt dan minder last van de weg. Prachtige plek. Er zijn twee droog toiletten.

• juli 2021

Camperplaats ligt weliswaar direct aan de weg, maar daar heb je geen last van. Mooie ruime plekken. Voldoende vuilnisbakken aanwezig. Herkenbaar aan een kunstwerk.

Sveaskog