Bezocht op 15 en 16 juli 2023. Prima overnachtingsplaats. Rustig gelegen. Mooie omgeving. Een volgende keer komen we hier zeker terug. Twee droogtoiletten aanwezig, ook afvalbakken aanwezig.

Grey-Nomads-on-Tour

Mooi gelegen aan de rand van het bos en bijna vlak aan zee met 2 strandjes. Fijne wandelingen te maken, genieten van de vogels en de rust. Zeewater is hier helder, vandaar waarschijnlijk dat er een bad in genomen werd. Redelijk grote plek, wij stonden er zeer ruim met 5 campers

MargaretenRuud

prachtige leuke plaats rustig gelegen wandelen naar de vuurtoren een aanrader voor de tweede keer geweest zeker nog eens

Naturreservat Bjuröklubb