lekkere spot,restaurant was dicht,vuilnisbak gewandeld,redelijk wat muggen maar met spray en een vuurtje buiten zitten! adembenemend uitzicht wel zijn de meeste plekken scheef,met stempels of blokken gaat het lukken! wij zijn 9 mtr 5500 hup ⬆️ wel met trc en helling knop!

Hedona

geweldige plek om een nacht door te brengen! en wat een uitzicht! parkeerplaats van een café bij een skilift aankomst (gesloten) het café was nog niet open, dus we waren alleen dus heel goed geslapen. geen apparatuur.

• augustus 2021

geweldige plek geweldig uitzicht. Het gaat steil omhoog. Toen we waren boven en naar beneden te kijken de straat, hadden we een misselijk gevoel in de maagstreek, namelijk-hoe krijgen we terug naar beneden met de zware camper. Gradient ongeveer 15%. Je niet moeten wees niet bang

• augustus 2021

• Utsiktsvägen