Camperplaats met 6 plekken zonder stroom en 6 met. Kosten per nacht 150 SEK zonder elektriciteit en 250 SEC met. Betalen kon alleen contant, maar heb je niet (voldoende) kronen dan mag je in euro's betalen. Jammer dat ze je dan 15 euro respectievelijk 25 euro willen laten betalen.

RemyH674

We vonden de plaats goed. De plaats met kliffen, vuurtoren en kleine haven erg mooi. Rokerij wordt aanbevolen. Douches, toiletten, keuken, het allerbeste. We vinden niets vreemds aan het water. Zonder stroom 150 kr in het restaurant, waar je ook de sleutel van het servicehuis krijgt.

Biblio

Let op "drinkwater" is geelachtig en stinkt! Drink niet. Plaats is lelijk en stoffig! geen 25€ waard

Skeppsmalms Fiskehamn