Wat een heerlijke plek! Een rustige camping waar je door Piet en Iekje gastvrij wordt onthaald. Je krijgt tevens nog vele tips over de omgeving. Zo hebben wij dit jaar een eland met 2 kleintjes gezien! Wij komen zeker terug.

marjolein47

De gravelweg is goed met een normale camper te rijden. Doe het rustig aan, dan gaan alles goed. Een heerlijke plek.

Reusen

De weg naar de camping is 6 km onverhard. Advies; in het midden rijden. De weg wordt dagelijks gebruikt. Het is een doorgaande weg naar Junsele.

Steffensgard.