In zelfbedieningshuisje betalen via Swish of geld in envelop. Idem voor de gerookte vis in de koelkast. Kost 150 zonder en 200 SEK met electra. Stookhout en gebruik sauna gratis. Eén wc en één douche -eenvoudig maar wel schoon- in “container “ 50 meter heuvel op. Mooi plekje aan het water.

user209116741

We verbleven 1 nacht met elektriciteit en 5 personen voor 200skr. we mogen naar de sauna, en mijn zoon mocht gratis vissen

Dittemuzz

Plaats direct aan het water. vangst mogelijkheid. Loop naar de boothaven. Schone droge toiletten, water en elektriciteit. 100 Kr zonder 150 met elektriciteit. Alles ok.

Näske Lax