mooie camperplaats met een nieuw toiletgebruik. keurig netjes en heel fijn. winkel op 2 km in het dorpje Docksta. wij hebben 260 SEK betaald zonder stroom

josenjeannette

Super camperplek!!! Heel mooi verzorgt, sanitair keurig netjes. Ligt mooi aan het water en kunt lekker met de hond wandelen. Zeker een aanrader.

HO20

prachtige plek aan het meer. sanitair super schoon. mooie keuken er bij om je eten te maken en rustig te kunnen zitten. een nacht geslapen. zeker een aanrader. betaling via de automaat bij het servicehuis.

• 870 33, Docksta, Zweden

Ställplats Gällstasjon