Wij vonden de camping aan de overkant van het water er veel aantrekkelijker uit zien en zijn daar heen gegaan.. Aardige ontvangst, mooie ruime plekken. 240 SEK zonder stroom, waar je nog 40 SEK voor betaalt. Nu nog een mooie zonsondergang.......

klaasan

Dit is een kleine strook naast de weg voordat je de brug oprijdt. Er staat 1 picknickbank. Geen mooie plek, lawaai van auto's. Niet aan te bevelen, helaas!

Enjoy-live!

als dit een mooi plek is, snap ik niet wat men onder mooi bedoeld. dit is vreselijk

Kävstabron, Indalsälven