We hebben hier 4 nachten verbleven. Het was er rustig en we mochten zelf onze plaats kiezen. Het sanitair en de voorzieningen zijn goed, alhoewel het gebouw oud oogt. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Goede uitvalsbasis naar Skule Skogen en Skuleberget. Het lawaai van de E4 vonden we goed meevallen.

• juni 2021

Zeer luidruchtige camping direct aan de E4. Sanitaire voorzieningen een beetje oud, maar schoon. Oké voor een nacht, niet echt geschikt om buiten te zitten.

• juni 2021

Skoved Camping Kustladan