super mooie plekken voor vier Campers vriendelijke ontvangst het openlucht museum mag je gratis bezoeken 👍👍👍

• september 2021

prima ontvangen. Heel vriendelijk. toilet legen is moeilijk. Heb ik mogen legen in het gewone toilet. Douchen prima. Rondlopen door het prehistorische gebiedje gratis. prima plek

• september 2019

Super mooie plek voor vier campers. Wij kwam in de avond aan en konden niemand vinden. We vonden de stroom aansluiting en hebben ons de volgende ochtend gemeld. We kregen de sleutel van de douche en we mochten water tappen. Dit heeft ons allemaal geen cent gekost! Vandaar de 10 sterren ;)

• september 2021

• september 2019