Camping is voor het seizoen gesloten. Niet gezien wanneer die weer open gaat.

OhanaJourney

fijne camping voor onze doorreis naar Oslo. super schoon sanitair vriendelijke receptie heel groot maar daar merk je op zich niet veel van. mooi uitzicht en zwemgelegenheid. prima camping voor een paar nachten met bezoek aan Gotenburg

AvN

645 SEK. 56 euro. 1 camper 5 personen, 2 tentjes. 1 nacht. Douchen en stroom inbegrepen. Vriendelijke ontvangst. Kregen wat korting. Schoon sanitair. Drukke camping.

davelaar3

Camping is voor het seizoen gesloten. Niet gezien wanneer die weer open gaat.

Lisebergs Camping Askim Strand