wij hebben hier NIET gestaan. maar een stukje verder op en kan het niet vinden staan heel veel campers. Dit is op een parkeerterrein achter tetrapack. ideaal om de stad te bezoeken

jeantille

Het pleintje is niet bedoeld als camperplaats, de elektra palen zijn voor foodtrucks. Ook loopt de straat dood, en keren met een grotere camper is moelijk dan wel onmogelijk. Er staat een enkele camperbus langs de weg, maar ook dat is krap. Dus ik zou doorrijden naar een andere plek.

• februari 2023

wij stonden op de Norra Hamngatan, bij het havenkantoortje. Een nieuw aangelegd pleintje aan het water met stroompalen. alles nieuw. Je parkeert langs de stoeprand. Wij waren hier op zondag, alles dicht. 2 pizzerias en een bistro open, ze sluiten vroeg.

• februari 2023

Fjällbacka