De camping is prima met alle voorzieningen en leuk stadje met haven vlakbij. We verbaasden ons wel over hoe groot ze was. Als je van kleinschalig houdt, zoek je best iets anders.

MDS27

Mooie en super schone camping. Geweldige locatie en een korte wandeling naar de stad. Daar vindt u alles wat u nodig heeft (winkels, restaurants, bakkerijen, enz.). Altijd mijn plezier!!

Steffi_W

prachtige camping, ruime plaatsen, super schoon en gratis sanitair. Was- en droogmachine tegen betaling. Wandelafstand tot het dorp met goede restaurants. Ja, decamping is duur, wij betaalden Skr570 voor camper + 2personen maar dan krijg je ook wat.

GrebbestadFjorden - Grebbestad Camping