Hele goede plek voor een goede prijs, we hebben er 5 dagen gestaan 160kr per dag incl. water en schone douches en toiletten Bij de ICA die op 200m zit kan je betalen en krijg je een code voor alles Riviertje op 50m waar je kan vissen Wij komen zeker terug

• oktober 2022

Geen aanrader na september! Alles afgesloten en sporen van jongelui die zich vervelen.

user519953783

Prima cp, ondanks afwezigheid van elektra en WiFi. Aanrader voor dit gebied.

• oktober 2022

user519953783

Prima cp, ondanks afwezigheid van elektra en WiFi. Aanrader voor dit gebied.

Göta Holme ställplats