mooi uitzicht (vooral ‘s avonds), rustige plaats. toilet aanwezig, maar zou ik niet doen. afvalcontainer aanwezig. verder geen voorzieningen. maar het kost ook niets (of vrijwillige bijdrage via Swiss), dus helemaal prima.

• april 2023

Zeer mooie staanplaats met een fantastisch uitzicht. Er is toegang tot een eenvoudiger openbaar toilet.

Robban75

Mooie plek, maar tot lang na zonsondergang (begin sep) erg druk met locals. Verder geen probleem overigens. Vrijwillige bijdrage alleen te voldoen met Swish, dus als niet-Zweed sta je hier sowieso gratis.

• april 2023

Kinnekullebygden Utsiktsplatsen