Prima ontvangst, prima camping en smakelijke kanelbulle te bestellen als ontbijt. De havencamping doet wat gedateerd en rommelig aan. Dit komt misschien vanwege de vele seizoensplaatsen met oude chalets. Het sanitair is oud maar brandschoon en lekker ruim! De locatie is prachtig!

Texelnugget

Prima plaats, vriendelijke ontvangst, 250 kronen voor camperbus met twee personen, we stonden heerlijk rustig naast de jachthaven aan het water waar we ook lekker hebben kunnen zwemmen, enig nadeel dat het van die plaats wat ver lopen is naar het sanitair gebouw, sanitair schoon. Aanrader.

Vindons Camping and Marina