Wat een fijne minicamping. Eigenaresse is super vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zijn top, en zwemmen is heerlijk. Voor rust is dit de ideale plek. Voor ons echt een terugkomertje.

RuZFCT

Zoals beschreven is de camping mooi aangelegd en ontworpen. Vanwege het lawaai gedurende de dag en de nacht, dat te horen is vanaf het meer, helaas niet aanbevolen voor rustzoekers.

offroad

Dit is waar wij van houden, klein overzichtelijk, rustig. Oog voor detail bij inrichting, sfeer en beleving. Hartelijk ontvangen een echte aanrader voor sfeer en rustzoekers.

Säms Camping