Zoals reeds gemeld hieronder, best naar de CP in Anggatan 10 rijden : groot grasveld, 23 plekken, stroomvoorz, 200 SEK. Is ook prima gelegen om te voet naar het stadje en haventje te wandelen. Leuk stadje met de rij houten huizen aan het water & gezellige bistro en lekker ijs aan de haven.

Brudo

Wel even bekeken, krappe parkeerplekken. Er stond nu één camper (kleiner dan wij, ik denk 6m). Maar wij hebben toch gekozen voor de Änggatan 10, kost 200 SEK of desgewenst €20. Overigens is het natuurpark hier het wandelpad langs de rivier. Hjo is wel echt een aanrader.

The-Flying-Flamingo

1-7-22, niet de bedoeling hier te overnachten volgens toerist info. werd verwezen 700 m verderop prachtige cp. Lokstallet ställplats Hjo, Änggatan 10, 544 36. - N 58°18'32" E 14°17'29" via park (mooie oude houten huizen route) 15 min lopen naar gratis zwembad en centrum + haven.

• Viktoriagatan 1

544 33, Hjo, Zweden