Wij waren er gisteren (13-8-22), maar zijn weer vertrokken. Er hing een (nieuw) bordje (aan een boom langs de toegangsweg) wat aangaf dat je er niet mocht camperen/overnachten. Wel nog even het licht in de wc uitgedaan....

caab

Het is inderdaad een museum met oude ambachten en waar je zelf rond kan kijken nu in juni is er nog niemand die komt zwemmen in het koude water dus hebben wij de camper maar voor de kantine gezet. Inderdaad veel muggen dus muggen spray meenemen.

• september 2021

Prachtige plek om overdag te bezoeken, maar is zeker geen overnachtingslokatie.

• september 2021

Prachtige plek om overdag te bezoeken, maar is zeker geen overnachtingslokatie.

HÖGLANDS HEMBYGDSOMRÅDE