druk bezocht, goed sanitair, fort is de moeite waard voor een stop hier.

• september 2021

mooie plaatsen aan het water en goed sanitair je kan naar de supermarkt/stadje lopen wat vooral zomers druk is aardig ontvangst door de eigenaar dus goede tussenstop

• juli 2019

De cursus is erg populair bij Zweedse kampeerders. Daarom is het altijd erg druk, maar er heerst een goede sfeer, je wordt vriendelijk verwelkomd en alle faciliteiten waren tijdens ons bezoek zeer schoon en functioneel.

Muemmel

druk bezocht, goed sanitair, fort is de moeite waard voor een stop hier.

• september 2021

• juli 2019