Keurige plek, mooi wijds uitzicht, zwem- en vismeer op loopafstand. basic plek, geen voorzieningen, maar heerlijk rustig en netjes. Op bord staat max. 2 campers, wij stonden er met 10. Dat gaat dus niet op :-). Een mooie plek met leuke landwegroute vanaf de weg naar deze plek. Top!

Jemida

prachtige plek, vooral als je aan het einde staat. Dan heb je overdag weinig last van dagjesmensen die het overigens voortreffelijke meer bezoeken. vanaf 13.00 uur staat het vol met auto’s. Rond 19.00 uur zijn de meeste weer weg. verder geen voorzieningen.

p.vanelk

zeer fijne locatie. Onze tweede nacht in Zweden en nog niet veel wetend maar een als er wind staat, een winderige locatie, met een heerlijk meertje om in te zwemmen.

Romesjö