Mooie ruime plekken, ga wel eerst even kijken voor je incheckt, want je moet meteen een plaatsnummer opgeven. De check-in was in het bezoekerscentrum van het kasteel, dat was even niet helemaal duidelijk in het begin. Mooi gebied om te fietsen en te wandelen, we hebben hier twee dagen fijn gestaan!

JosenJulia

Camping direct naar het kasteel maar geen zicht er op. Plaatsen allemaal in een bos. Plekken op zich ruim. Servicegebouw klein maar wel goed met verwarming en goede douches.

Läckö Slott Camping