• augustus 2019

Bosingang, in de eindruimte voor 2 mobiele ... Dicht bij het water. Als toonhoogte zou ik dat niet noemen.

• augustus 2019

We hebben hier een nacht gestaan. Op dit moment is er plek voor 2 kleine campers en een pad naar links waar men met een camperbus wel kan komen. Daar is ook een schuilhut met stookplaats. Rustige plek met mooi uitzicht dat is zeker.

• juli 2019

Prachtige oase van rust, geen voorzieningen maar het uitzicht en de rust maakt alles goed!

• juli 2019

Galtholmen