In het hoogseizoen ontzettend druk. Om 13.00 alles vol en overal geparkeerde campers. Camperplekken zijn op zich prima. Mariestad vonden wij tegenvallen, beetje vergane glorie. Ik zou er niet voor omrijden.

• november 2022

Prima plekje! Aan het water bij een haventje. Stroom aanwezig. Douche en toilet niet kunnen vinden. We waren de enige camper

• augustus 2021

De prijs per 24 uur is zonder el 190 kronen en met el 220. De keuze kun je maken in de parkeerautomaat.

• november 2022

• augustus 2021