wij hebben NIET op deze cp gestaan, echter op de parkeerplaats er tegen over. Wij dachten dat dit eigenlijk bij elkaar hoorde. Deze cp is ook druk maar goed om smögen te bezoeken. Deze cp kun je met easypark betalen en is goedkoper. Overdag druk maar s avonds rustig.

jeantille

Erg drukke en overvolle CP. Het is maar wat je zoekt maar dit is ons te dol. Campers blijven af en aan rijden en rondjes rijden voor een plek. Gillend weggereden en naar de Johanneskvik camping gereden. Het is maar wat je zoekt maar een erg ongezellig terrein is niet ons ding.

jakbeg

prachtige plek om smogen te bezoeken. wij stonden aan het water en hadden een prachtige zonsondergang. helaas ging aanmelden met de app niet goed, waardoor we een bekeuring kregen. Weer wat geleerd.

Park and Stay - Ställplats Smögen