First Camp Solvik-Kungshamn

Kungshamn, Västra Götalands län, Zweden

• augustus 2021

in naseizoen een prachtige camping, zo de rotsen opklauteren vanaf campeerveld en prachtige zonsondergang, zwemmen, krabben vissen. prachtig gezinssanitair. in hoogseizoen zou ik er niet willen staan ivm drukte en vermaak. 4 sterren dus ook ivm rust eind aug

• juli 2021

Soms zeer smalle plaatsen tussen rotsen. Onze camper beschadigd. Sanitaire voorzieningen deels in orde, deels op het juiste moment erg vuil. Hondenwasplaats geweldig.

• september 2019

Zoals gebruikelijk op FirstCamp-plaatsen, een zeer goede infrastructuur. De plaatsen op de rotsen bieden een heel mooi uitzicht. Het enige nadeel zijn strand (nauwelijks de naam waard) en hondenstrand (locatie moeilijk te bereiken).

• augustus 2021

• juli 2021