• juli 2021

Op zich mooie plek qua uitzicht. Ook fijne gelegenheid tot zwemmen. gering aantal plekken onder de brug. Na 20.30 wordt het verkeer minder en is het rustiger. Prima voor een nacht. Wij genoten wel van de plek aan het water omdat we mooi weer hadden en hierdoor prachtige zonsondergang.

• mei 2019

Voor een nacht oke. Maar voor 125kr. een beetje te duur. Toiletten waren afgesloten. Langer door de brug in de ochtend.

• februari 2019

Mooi, rustig, klein eiland!

• juli 2021

• mei 2019

• februari 2019

Mooi, rustig, klein eiland!

• Rökan 170

442 75, Lycke, Zweden