Skara Sommarlands Camping

Axvall, Västra Götalands län, Zweden

Let op dit park sluiten ze gewoon en sturen je weg. De Parkchef Wilma komt je met 3 bewakers sommeren om weg te gaan. Wij waren net met het eten bezig. "Binnen 10 minuten weg anders bellen we de politie" Dus voor een gastvrij ontvangs moet je hier niet zijn!

• juni 2019

als je voor de rust komt, deze camping vermijden tijdens hoog seizoen en of feestdagen. Sanitair keurig schoon en modern. Camping is erg duur, maar ja veel is in Zweden duurder dan wij gewend zijn.

• februari 2019

Mooie en rustige plek .... Zeer groot familiepark .... Aanbevolen.

• juni 2019

• februari 2019

Mooie en rustige plek .... Zeer groot familiepark .... Aanbevolen.

Map
Green Key eco-label