Martina55

Kijk niet raar op als er 's morgens een camper op 2m afstand naast je staat. Echt een camping voor paupers en tokkies waar je met je camper op de doorgaande weg staat waar duizend man langs loopt

• september 2021

nul sterren is geen optie, maar snel doorrijden. Sjachijnige receptie dame. moest 425 kronen betalen ( alleen met camper) geen wifi waar ik stond, bij t water. heel druk met vaste klanten! plaats is nat en zompig. lawaai van klussers enTVs, snel doorrijden! als je rustzoek!

• september 2021

Ursands Resort & Camping